Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Τσόχινα μπρελόκ και διακοσμητικά για μπομπονιέρες

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους σας με υγεία βρε παιδιά γιατί τουλάχιστον εμείς έχουμε ταλαιπωρηθεί με την μικρή με διάφορες ιώσεις κλπ και μάλιστα μείναμε και στο νοσοκομείο μερικές μέρες!!! Ευτυχώς όλα καλά τώρα και προσπαθούμε όλοι να βρούμε τους ρυθμούς μας. Με την επιστροφή στο σπίτι λοιπόν με έπιασε μια...μανία και φτιάχνω διάφορα πραγματάκια με τσόχα. Μπρελόκ, μαγνητάκια, διακοσμητικά γεμισμένα με λεβάντα και άλλα που θα δείτε σε άλλες αναρτήσεις μου. Είναι όλα φτιαγμένα στο χέρι (σ.σ. φαίνεται από κάποιες ατέλειες στο ράψιμο μου !!!). Είπα λοιπόν να τα βάλω πάνω σε πουγκιά, κουτιά και όπου αλλού βρώ (!) και να τα κάνω μπομπονιέρες. Περιμένω σχόλια από τις expert του είδους, να μη σας πω και ιδιαίτερα μαθήματα! Πάντως είναι κάτι που μου αρέσει πολύ και θα έλεγα ιδιαίτερα...αγχολυτικό!!!

 



Η συγκεκριμένη καρδιά είναι γεμισμένη με αποξηραμένη λεβάντα!





 
 

3 σχόλια:

ChinaCatSunflower είπε...

Καλημέρα Μαρία! Τα διακοσμητικά με την τσόχα είναι πολύ γλύκά! Με λίγη δουλειά, θα δεις και εσύ, πως θα κάνεις μικρά θαυματάκια!
Καλό σαββατοκύριακό :Ο)

Mcubed-creations είπε...

Σε ευχαριστώ Φλώρα μου για τα καλά σου λόγια!!! Μου δίνεις θάρρος να συνεχίσω γιατί είναι πολύ σημαντικό για μένα να μιλάς εσύ θετικά για τις δημιουργίες μου που κάνεις ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα !!!

Funky Monkey είπε...

Καλό μήνα! Expert δεν είμαι στο είδος... αλλά αυτά που είδα μου άρεσαν πολύ! Μπράβο! Φιλάκια.