Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Βραβεία και...εξομολογήσεις !!!


Τις τελευταίες μέρες έλαβα δυο βραβεία από δυο...Αναστασίες !!! Η πρώτη είναι η Αναστασία από τις έξυπνες ιδέες και η άλλη η Αναστασία από τις χειροποίητες δημιουργίες !  Το βραβείο από την πρώτη Αναστασία είχε δυο όρους. Ο πρώτος όρος ήταν να αποκαλύψω 11 αλήθειες για τον εαυτό μου. Αν και απεχθάνομαι να μιλάω και να γράφω για τον εαυτό μου θα προσπαθήσω να το κάνω. Λοιπόν λατρεύω την οικογένειά μου, μου αρέσει να ξυπνάω νωρίς το πρωί και να απολαμβάνω το καφεδάκι μου (πάντα διπλός ελληνικός), μου αρέσει η τάξη, η καθαριότητα, η μαγειρική, είμαι αγχώδης άνθρωπος, αγαπώ τις χειροτεχνίες, είμαι γλυκατζού, λατρεύω το μωβ και το μαύρο χρώμα, δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι χωρίς άποψη που λένε πάντα ναι και τέλος μου αρέσει να "σερφάρω" στο διαδύκτιο και να ανακαλύπτω νέα πράγματα! Ο δεύτερος όρος είναι να το δώσω σε έντεκα μπλογκ! Επειδή βλέπω ότι το συγκεκριμένο βραβείο κοσμεί τα σπιτάκια των περισσοτέρων από σας, θα το δώσω σε όλους όσοι αφήσουν σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Κορίτσια ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία σας!!!!

Βραβείο από την Αναστασία και τις Εξυπνες ιδέες



Βραβείο από την έτερη Αναστασία και τις Χειροποίητες δημιουργίες

1 σχόλιο:

Σόφη είπε...

Πάντα τυχερή!!! Υπέροχα και τα δυο βραβειάκια!!!