Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Τσόχινα σπιτάκια γούρια και 3d καδράκια !!!


Γειά σας και πάλι!!! Έχει περάσει ένας μήνας από την προηγούμενη ανάρτησή μου όμως δυστυχώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και δεν μου επιτρέπει συχνές...επαφές με το κομπιουτεράκι μου!!!Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν παρακολουθώ τα όσα όμορφα φτιάχνετε και γράφετε. Το τηλέφωνό μου έχει γίνει προέκταση του χεριού μου και με την πρώτη ευκαιρία σας επισκέπτομαι. Λοιπόν χρωστάω μια κλήρωση για τα δωράκια του giveaway για τα γενέθλια του blog μου, το οποίο θα κάνω όσο πιο σύντομα γίνεται.Θα σας δείξω όμως αρκετά πραγματάκια που έχω φτιάξει τον τελευταίο καιρό, αρχής γενομένης από τα σπιτάκια γούρια μου για το 2014 αλλά και τα σπιτάκια καδράκια τα οποία στολίζουν διάφορα παιδικά δωμάτια και όχι μόνο!!! Θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις με τις νέες μου δημιουργίες...






Δεν υπάρχουν σχόλια: