Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Τσόχινοι σελιδοδείκτες (bookmarks) και pencil toppers !!!

Τον τελευταίο καιρό έχω φτιάξει αρκετά νέα πράγματα με τις τσόχες μου τα οποία και θα σας δείχνω σιγά σιγά και όποτε βρίσκω λίγο χρόνο  για να κάνω μια ανάρτηση. Σήμερα θα σας δείξω τους τσόχινους σελιδοδείκτες μου και τα τσόχινα pencil toppers (διακοσμητικά καπελάκια για μολύβια) τα οποία έχουν ξετρελάνει την κόρη μου αλλά και όσα παιδάκια τα πήραν στα χέρια τους. Η συλλογή μεγαλώνει συνέχεια αφού πλέον η κόρη μου έχει άποψη για όλα και κάνει και παραγγελίες (χαχα!!). Είναι ένα πολύ όμορφο και χρηστικό δωράκι που μπορεί να δοθεί σε παιδάκια σε πάρτυ ή σε παιδική μπομπονιέρα...Αυτά προς το παρόν τα λέμε και πάλι σύντομα...


Σελιδοδείκτες...

pencil toppers (καπελάκια για μολύβια)
 

1 σχόλιο:

Gina-Teta είπε...

Πολύ όμορφοι!Καταπληκτικοί!Καλημέρα!