Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Τσόχινες τρίλιζες - felt tic tac toe

 
 
 
Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους σας. Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία ανάρτηση όμως έγιναν πάρα πολλά, είχαμε τρεχάματα με την κόρη μου , νοσηλεία σε νοσοκομείο για οκτώ μέρες αλλά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά !!! Αυτή η πρώτη χρονιά στον παιδικό σταθμό μας έχει διαλύσει !!! Είπα λοιπόν τώρα που ξαναβρίσκουμε σιγά σιγά τους ρυθμούς μας να κάνω κάποιες αναρτήσεις με διάφορα πραγματάκια που έχω φτιάξει. Σήμερα θα σας δείξω δυο τρίλιζες που έφτιαξα με το αγαπημένο μου πια υλικό την τσόχα. Συνεχίζω να ράβω τα πάντα στο χέρι (γι αυτό και υπάρχουν ατέλειες!!!) όμως δεν έχω καταφέρει ακόμη να μάθω να χρησιμοποιώ σωστά την ραπτομηχανή μου. Ιδού λοιπόν οι τρίλιζες μου, μια με σκυλάκια και μια με καρδούλες (είπα να ξεφύγω από τα κλασσικά)....
 
 





1 σχόλιο:

Gina-Teta είπε...

Αφού είναι περστικά ας γίνουν και ξεχασμένα! Πολύ όμορφη η τρίλιζα σου!Καλή εβδομάδα!